Het boek “Grondslagen der moderne etalage reclame”.

Een uitvoerige handleiding over de toepassing van etalage reclame. met de onderdelen: penseel- en lakschrijven, de letters, het schrijven, het tekenen van geconstrueerde lettervormen, het bewerken van het fond met spatten, spritsen, stampen en spuiten, oefeningen, plakaatindeling en blikvangers. Een uitgave van 1938 samengesteld door P. Dokkum. Met 138 afbeldingen in zwart wit. Het boek verkeert in redelijke staat, 112 blz. Hard kaft met opdruk, afmeting 27 x 20 cm. Licht gebogen kaft en lichte slijtageplekken. Op het schutblad is een wikkel van Kaiser-beschuit geplakt. Lichte inscheuring aan de binnenzijde van de kaft. Een zeldzaam boek.

Doe een passend bod. Verzendkosten voor de koper.

Beschrijving Het boek “Grondslagen der moderne etalage reclame”. Een uitvoerige handleiding over de toepassing van etalage reclame. met de onderdelen: penseel- en lakschrijven, de letters, het schrijven, het tekenen van geconstrueerde lettervormen, het bewerken van het fond met spatten, spritsen, stampen en spuiten, oefeningen, plakaatindeling en blikvangers. Een uitgave van 1938 samengesteld door P. Dokkum. Met 138 afbeldingen in zwart wit. Het boek verkeert in redelijke staat, 112 blz. Hard kaft met opdruk, afmeting 27 x 20 cm. Licht gebogen kaft en lichte slijtageplekken. Op het schutblad is een wikkel van Kaiser-beschuit geplakt. Lichte inscheuring aan de binnenzijde van de kaft. Een zeldzaam boek. Doe een passend bod. Verzendkosten voor de koper.
post: 13 april 2011